Menu

Menu

Dat wat je laat zien
ga je ontvangen.

Het bekende gezegde; alles wat je aandacht geeft, groeit is ook in marketing een ijzersterke strategie.

Om te kunnen groeien met je organisatie is focus de belangrijkste pijler. Deze focus willen we eveneens aanbrengen in onze externe communicatie. 

Alles wat je vertelt en laat zien aan de wereld heeft invloed op het geen je ontvangt.

Als je een verschuiving wil laten plaatsvinden in de positionering van de organisatie dan dien je dit met een duidelijk plan moeten aanpakken. Bijvoorbeeld als je kansen ziet in een bepaalde dienst of klantgroep. Dan kun je hierop inspelen in jouw externe communicatie. Zorg dat dit in lijn ligt met de gestelde doelen. Doelen bereik je alleen door het uitvoeren van actie. 

Laten we in gesprek gaan.

mijn omzet daalt / nieuwe klantgroep aanspreken / onderscheidende positionering bouwen / gelukkiger ondernemen / visiebepaling
mijn omzet daalt / nieuwe klantgroep aanspreken / onderscheidende positionering bouwen / gelukkiger ondernemen / visiebepaling

Laten we in gesprek gaan.