Mail ons

Volg ons

Case. SC Interior Design

Hoe spreek je een
nieuwe klantgroep aan?

Jaar: 2022
Sector: Interieurarchitectuur
Credits: Ikigai

Expertise:
Strategie sessie
Groeiboek

Samen bouwen aan een sterke groeifundering.

Het probleem

Hoe spreek je een nieuwe klantgroep aan? Hoe haal ik weer energie uit mijn werk? Kunnen jullie helpen met het ontwikkelen van een nieuwe merkidentiteit? Ik denk dat we een nieuwe website nodig hebben. 
In het eerste gesprek met SC Interior design, zijn we dieper in het Why, How en What gesprek gedoken. Al snel kwamen we er samen achter dat de antwoorden op doel, missie en visie-vragen geen duidelijk beeld schept over de onderneming. Tijd om daar verandering in te brengen!

De aanpak

In 3 inspiratie sessies hebben we kritisch naar de binnenkant van de organisatie gekeken. Waarom, missie, visie, doelen, klanten, concurrenten, processen, prijsopbouw etc. Doormiddel van diverse tools en methoden hebben we de fundering voor SC Interior Design kunnen leggen. Samengevat in een tastbaar handboek.
Door in te zoomen op mijn bedrijfsvoering en strategie zie ik nu in hoe belangrijk het is om te werken aan je bedrijf. Hierdoor kan ik stapsgewijs realistische doelen stellen en mijn focus beter verdelen. Dat geeft meer vertrouwen en rust.

De klant aan
het woord

Samen bouwen
aan vertrouwen

Contact
hallo@studiorevived.nl
+316 417 395 74

Adres
De Ambachten 70
5591 NJ Heeze, Nederland

© revived 2023
mijn omzet daalt / nieuwe klantgroep aanspreken / onderscheidende positionering bouwen / gelukkiger ondernemen / visiebepaling /
mijn omzet daalt / nieuwe klantgroep aanspreken / onderscheidende positionering bouwen / gelukkiger ondernemen / visiebepaling /
mijn omzet daalt / nieuwe klantgroep aanspreken / onderscheidende positionering bouwen / gelukkiger ondernemen / visiebepaling
mijn omzet daalt / nieuwe klantgroep aanspreken / onderscheidende positionering bouwen / gelukkiger ondernemen / visiebepaling