Hoe spreek je een nieuwe klantgroep aan? Hoe haal ik weer energie uit mijn werk? Kunnen jullie helpen met het ontwikkelen van een nieuwe merkidentiteit? Ik denk dat we een nieuwe website nodig hebben. In het eerste gesprek met SC Interior design, zijn we dieper in het Why, How en What gesprek gedoken. Al snel kwamen we er samen achter dat de antwoorden op doel, missie en visie-vragen geen duidelijk beeld schept over de onderneming. Tijd om daar verandering in te brengen!
Aanpak
In 3 inspiratie sessies hebben we kritisch naar de binnenkant van de organisatie gekeken. Waarom, missie, visie, doelen, klanten, concurrenten, processen, prijsopbouw etc. Doormiddel van diverse tools en methoden hebben we de fundering voor SC Interior Design kunnen leggen. Samengevat in een tastbaar handboek.
De klant aan het woord
Door in te zoomen op mijn bedrijfsvoering en strategie zie ik nu in hoe belangrijk het is om te werken aan je bedrijf. Hierdoor kan ik stapsgewijs realistische doelen stellen en mijn focus beter verdelen. Dat geeft meer vertrouwen en rust.